Територіальна громада Усатівської сільської ради
Територіальна громада Усатівської сільської ради
MENUMENU
MENUMENU
MENUMENU
MENUMENU
  • Головна
  • Голова сільради
    • Біографія голови
    • Графік прийому громадян
    • Повноваження та обов’язки
  • Перший заступник голови
  • Сільська рада
    • Секретар с/ради
    • Депутати Усатівської сільської ради
    • Комісії
  • Виконком
    • Заступник голови ради
    • Члени виконкому
    • Державні закупівлі
  • Медицина
  • Відділ  ЖКВ
    • ЖКВ
    • КП КЕП «УСС»
      • КЕП «УСС» ІНФОРМУЄ
      • Нормативна документація
    • КП “Міжлиманське”
      • КП "Міжлиманське" інформує
    • КП “Набережне”
      • КП "Набережне" інформує
    • КП “Маринівське”
  • Служба у справах дітей
  • Освіта
  • ЦНАП
    • ЦНАП інформує
  • Відділ будівництва та архітектури
    • Документація, прикази
    • Стратегічна екологічна оцінка
  • ФІН. відділ
  • Контакти (E-mail)
  • РІШЕННЯ С/РАДИ
  • Рішення виконкому
  • БЮДЖЕТ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
  • Інші документи

Територіальна громада Усатівської сільської ради

УРЯДОВА "ГАРЯЧА" ЛІНІЯ 15-45

Територіальна громада Усатівської сільської ради
  • Територіальна громада Усатівської сільської ради
  • Лента новин (Facebook)
  • Села і селища Усатівської сільської територіальної громади
    • Історія села
    • Паспорт села
    • Почесні Громадяни
    • Карта села
  • Інфраструктура села
    • Усатівська школа
    • Усатівська амбулаторія
    • Усатівске ВМ (міліція)
    • Храм Різдва Богородиці
    • Поштове відділення
    • Санаторій «Хаджибей»
  • Газета «Усатівські новини»
  • Штат сільської ради
  • Написати листа
  • Гендерна політика
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
    • Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Відстеження результативності регуляторних актів
  • Податкова служба
  • Цивільний захист
  • НОВИНИ

Проєкт рішення Усатівської сільської ради по освіті (на 10.02.2021р.)

  • Освіта
  • Рішення сільської ради
  • Усатівська школа
Про дошкільну освітуДодаток до проекту...

 УКРАЇНА

Одеська  область  Одеський  район

Усатівська  сільська  рада

Р І Ш Е Н Н Я  

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

Про затвердження порядку зарахування дітей до закладів дошкільної освіти Усатівської сільської ради.
Керуючись ст. 18, 19 Закону України «Про дошкільну освіту», ст. 2 Закону України «Про доступність до публічної інформації», з метою забезпечення права дитини та доступність здобуття дошкільної освіти, спрощення процедури та вільного доступу до інформації про облік дітей до вступу у дошкільний навчальний заклад (дошкільні навчальні групи у складі навчально-виховних комплексів) та згідно Підпункт 2 пункту “а” статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Усатівська сільська рада  

вирішила:

  1. Затвердити Порядок зарахування дітей у заклади дошкільної освіти Усатівської сільської ради (додається).
  2. Ввести в дію Порядок зарахування дітей у заклади дошкільної освіти Усатівської сільської ради з 01 лютого 2021 року.
  3. Керівникам закладів дошкільної освіти, у складі яких є дошкільні навчальні групи довести до відома педагогічних працівників рішення «Про затвердження порядку зарахування дітей до закладів дошкільної освіти Усатівської сільської ради».
  4. 4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань соціального захисту населення, зв’язків з об’єднаннями громадян, охорони здоров`я, освіти, культури.

Голова Усатівської сільської ради                    Ю.І. Маковейчук.

№ 

10.02.2021 р.

    

Додаток до проекту рішення Усатівської сільської ради № від

Положення

про порядок зарахування дітей

до закладів дошкільної освіти

Усатівської сільської ради.

 

І. Загальні положення.

  1. Цей Порядок розроблено згідно Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування» від 21.05.1997р. № 280/97 (зі змінами), Закону України «Про освіту» від 23.05.91 р. № 1060-ХІІ (зі змінами), Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 р. № 2628-ІІІ (зі змінами), «Положенню про дошкільний навчальний заклад» від 12 березня 2003 р. N 305, Наказу МОЗУ «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» від 09.08.2013р. № 1370/23902, Листу МОН молодь спорт №1/9-389 від 25.05.11 року «Про дотримання порядку прийому дитини до дошкільного навчального закладу», Листу МОН молодь спорт № 1/9-839 від 16.11.12 року «Щодо прийому дітей до дошкільних навчальних закладів».
  2. Основними завданнями є забезпечення права дитини на доступність і безоплатність здобуття дошкільної освіти, забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку особистості; засвоєння дитиною знань, оволодіння уміннями і навичками, які гарантують підготовку до навчання в школі. Зміст дошкільної освіти у закладі спрямований на збереження дитячої субкультури, зорієнтований на цінності та інтереси дитини, врахування її вікових можливостей.
  3. Цей Порядок розроблений з метою задоволення потреб громадян, що мешкають або працюють на території Усатівської сільської ради у освітніх послугах для дітей дошкільного віку, надання допомоги сім’ям у вихованні дітей, соціальної підтримки сімей, що мають дітей дошкільного віку та регламентує правила прийому дітей дошкільного віку.

У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:

1) загальний електронний реєстр дітей до ЗДО (далі Реєстр) – єдина комп’ютерна база даних, яка містить інформацію про дітей, які відвідуватимуть ЗДО та забезпечує її зберігання, видачу та захист від несанкціонованого доступу;

2) держатель Реєстру – Центр надання адміністративних послуг відділ освіти Усатівської сільської ради (далі – ЦНАП);

3) реєстратор – особа, уповноважена держателем Реєстру, яка здійснює внесення (зміну, виключення) інформації до Реєстру, надання інформації з Реєстру та виконує інші функції, передбачені цим Положенням;  

4) заявник – особа, що виявила бажання внести дані про дитину до Реєстру.

Порядок внесення відомостей про дітей, які відвідуватимуть ЗДО

ІІ. Порядок внесення відомостей про дітей, які відвідуватимуть ЗДО.

  1. Наявність в Реєстрі інформації про дітей, які відвідуватимуть ЗДО, є обов’язковою умовою зарахування дитини до закладу дошкільної освіти.
  2. Внесення до Реєстру підлягає наступна інформація про дітей, які відвідуватимуть ЗДО:

1) про дитину:

– прізвище, ім’я, по батькові;

– дата народження;

– серія та номер свідоцтва про народження;

– місце реєстрації дитини;

– місце проживання дитини;

– назва навчального закладу, в який батьки або особи, що їх замінюють бажають віддати дитину.

2) про батьків:

– прізвище, ім’я, по батькові батька або матері, або осіб, що їх замінюють;

– місце проживання батьків;

– контактні дані (телефон, електронна адреса).

  1. Внесення до Реєстру інформації про дітей здійснюється на сайті aisrd.org батьками або особами, які їх замінюють, чи реєстратором ЦНАПу відділу освіти (за зверненням батьків), який заповнює заявку в присутності заявника за встановленою формою.

Перед реєстрацією необхідно ознайомитися з повідомленням щодо неможливості зарахування дитини до закладу дошкільної освіти в разі відсутності реєстрації дитини в селі Усатове або ж в населених пунктах Усатівської сільської ради.

Після успішної реєстрації для кожної заявки встановлюється автоматично статус «Зареєстровано в черзі» та присвоюється порядковий номер в реєстрі відповідно до дати та часу обробки заявки.

Реєстратор зобов’язаний надавати всю необхідну допомогу, пов’язану з заповненням заяви, а також  надати доступ до інформації, яка міститься на офіційному сайті Реєстру.

  1. Заявник несе персональну відповідальність за надану інформацію в реєстраційній карточці.
  2. Відмова заявнику у реєстрації відомостей надається автоматично, якщо заявлена особа вже зареєстрована.
  3. Вилучення відомостей про дітей з Реєстру здійснюється:

1) у разі порушення термінів подачі заяви на зарахування до ЗДО та переліку документів, визначених цим Положенням;

2) у разі вікової невідповідності;

3) у разі внесення недостовірних персональних даних до Реєстру у заявці (ПІБ, дата народження, серія та номер свідоцтва про народження, місця реєстрації).

  1. Присвоєння порядкових номерів реєстрації здійснюється в порядку черговості за віковою групою кожного ЗДО при внесенні відомостей про дитину. Дата та час реєстрації не підлягає зміні за жодних умов.
Порядок прийому дітей до дошкільного навчального закладу

ІІІ. Порядок прийому дітей до дошкільного навчального закладу.

  1. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється  керівником ЗДО відповідно до списків та поданих заяв реєстратором ЦНАПу Упродовж періоду комплектації груп раннього та молодшого віку (червень-серпень) поточного року та протягом року для інших вікових груп у відповідний дошкільний навчальний заклад.

У випадку недоукомплектування груп керівник ЗДО здійснює прийом дітей упродовж календарного року відповідно до заяв, поданих реєстратором із сформованої бази даних. 

  1. Заявник самостійно стежить за черговістю та статусом своєї заявки в Реєстрі. При зміні статусу автоматично на електронну адресу заявника буде відправлене електронне повідомлення з оповіщенням про його зміну.
  2. У разі відсутності електронної адреси про зміну статусу заявнику буде повідомлено у телефонному режимі.
  3. У разі встановлення статусу «Є можливість зарахування в ЗДО» заявник зобов’язується протягом 10 календарних днів подати керівнику ЗДО усі необхідні документи для зарахування, передбачені п.6 Положення Про дошкільний навчальний заклад від 12.03.2003 року №305 (зі змінами), а саме:

1) заява батьків або особи, яка їх замінює;

2) медична картка про стан здоров’я дитини (ф. № 026/о);

3) довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;

4) свідоцтво про народження;

5) довідка про місце реєстрації (проживання) дитини;

6) реєстраційна картка про встановлення статусу щодо можливості зарахування в даний ЗДО, яка роздруковується з розділу «Перевірка статусу заявки по серії та номеру свідоцтва про народження» з персонального комп’ютера, або у реєстратора ЦНАПу відділу освіти Усатівської сільської ради.

  1. У випадку наявності вільних місць в одному із закладів дошкільної освіти, який розташований поблизу ЗДО, що обрав заявник та відсутності заявників відповідної вікової категорії у цей заклад, заявникам іншого закладу дошкільної освіти із найбільшою кількістю заявників може бути запропонована можливість бути зарахованим до іншого ЗДО.
  2. У разі відсутності вільних місць в обраному ЗДО та відмови батьків від іншого запропонованого дитячого садочка, заявка залишається в реєстрі до моменту наявності місць.
  3. Керівники закладів дошкільної освіти проводять прийом документів для зарахування дитини у відповідний ЗДО лише при наявності путівки з відділу освіти, яка буде зберігатися в особовій справі дитини в ЗДО.
  4. 8. Діти, які не були забезпечені місцем в ЗДО в попередньому році, будуть забезпечені в наступному році відповідно до черговості в Реєстрі з врахуванням дати реєстрації.
  5. 9. Керівники ЗДО щомісячно (30 числа поточного місяця) подають до ЦНАПу відділу освіти звіт про кількість вільних місць відповідно до вікових груп.
  6. Прийом до ЗДО заявників пільгових категорій відбувається у співвідношенні 1:10 (1 дитина пільгової категорії – 10 дітей без пільг). Прийом документів заявників пільгових категорій відбувається відповідно до пільгової категорії додає документ, що свідчить про наявність пільг:

а) першочергово зараховуються до ЗДО такі категорії (при наявності місць):

  • діти-інваліди, які не мають протипоказань перебування в ЗДО;
  • діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;
  • діти – напівсироти;
  • діти з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушеннями інтелектуального розвитку та/або сенсорними та фізичними порушеннями.

б) позачергово зараховуються до ЗДО такі категорії (при наявності місць):

  • діти батьків-інвалідів І групи, у тому числі діти учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС (1:10);
  • діти з багатодітних сімей, де є двоє і більше дітей дошкільного віку, якщо одна дитина відвідує цей ЗДО (1:10);
  • діти військовослужбовців, працівників прокуратури, судів та правоохоронних органів, що призначені для проходження служби з іншої місцевості (1:10);
  • діти учасників АТО;
  • діти 5-річного віку (Лист МОН України від 18.08.2010 №1/9-570 «Про організацію роботи з дітьми дошкільного віку у 2010/2011 н.р.»)
  • діти працівників закладів дошкільної освіти.
  1. Діти, які не були забезпечені місцем в ЗДО в попередньому році, першочергово будуть забезпечені в наступному році відповідно до черги.
Порядок прийому та відрахування дітей

IV. Порядок прийому та відрахування дітей.

  1. До закладів дошкільної освіти приймаються діти з двохрічного віку у відповідності з черговістю до черговості в Реєстрі з врахуванням дати реєстрації.
  2. Приймання дітей відбувається на підставі:

– заяви та документів, що посвідчують особу одного з батьків (законних представників),

– свідоцтва про народження дитини,

– медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати ЗДО;

– довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення,

– документів, що посвідчують пільги (за наявності),

– довідки з місця роботи батьків.

  1. Під час прийому дитини до закладу дошкільної освіти, завідувач зобов’язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, із статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.
  2. 4. У ЗДО ведеться Kнига обліку та руху дітей, яка призначена для реєстрації відомостей про дітей та батьків (законних представників) та контролю за рухом обліку дітей у закладі дошкільної освіти. Kнига обліку руху дітей повинна бути прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою.
  3. При прийманні до закладу дошкільної освіти забороняється проводити відбирання дітей в залежності від статі, національності, мови, соціального походження, майнового стану, релігійних переконань їх батьків (законних представників).
  4. За дитиною зберігається місце в закладі дошкільної освіти у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).
  5. Відрахування дитини із закладу дошкільної освіти може здійснюватись:

– за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

– по закінченню отримання дошкільної освіти та вступу дитини до школи.

– на підставі  медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі;

– у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

Адміністрація ЗДО зобов’язана письмово повідомити батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.

Забороняється безпідставне відрахування дитини із закладу дошкільної освіти.

V. Забезпечення доступу до Реєстру.

  1. Доступ до всіх персональних даних заявника відповідно Закону України «Про захист персональних даних» має лише держатель Реєстру та реєстратор, який  використовує персональні дані заявника виключно в межах виконання своїх повноважень.

Реєстратор несе відповідальність за внесення, збереження  та захист персональних даних заявника.

  1. Публічний доступ до Реєстру розміщений на офіційному веб-сайті aisrd.org та містить наступну інформацію: реєстраційний номер, дату та час реєстрації; ім’я, по батькові, частково зашифровані серію та номер свідоцтва про народження, а також вибір дошкільного навчального закладу, вікову групу та рік вступу.

VI. Прикінцеві положення.

  1. Внесення відомостей до Реєстру, доступ до інформації офіційного сайту  відбувається на безоплатній основі.
  2. Особи, винні в порушенні порядку внесення інформації до Реєстру та порядку прийому дітей до ЗДО несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Print Friendly, PDF & Email
РАДА ІНФОРМУЄ
05/02/2021 web_admin

Post navigation

Мова об’єднує!.. → ← Об утверждении Плана работы Усатовского сельского совета на 2021 год

Залишити відповідь Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

CAPTCHA
Refresh

*

Events

Сторінки

  • Історія села
  • Біографія голови
  • Відділ  житлово-комунальної власності
  • Відділ будівництва та архітектури, державної архітектурно-будівельної інспекції
  • Голова Усатівської сільскої ради
    • Графік прийому громадян
    • Повноваження та обов’язки
  • Документи
    • Інші документи
      • Регламент роботи Усатівської сільської ради
    • Рішення сільської ради
  • Дорогі друзі!
  • Карта села
  • Комунальне підприємство “Міжлиманське”
  • Комунальне підприємство “Маринівське”
  • Комунальне підприємство “Набережне”
  • Контакти (E-mail)
  • КП Комунально-експлуатаційне підприємство «УСС»
  • Лента новин та група громади (Facebook: Усатівська сільська рада)
  • Написати листа
  • ПАСПОРТ села Усатове (Усатівська сільська рада)
  • Перший заступник голови Усатівської сільської ради
  • Почесні Громадяни
  • Про село Усатове
  • Служба у справах дітей (територіальна громада усатівської сільської ради)
  • Усатівська сільська рада
    • Депутати Усатівської сільської ради
    • Постійні комісії
    • Секретар с/ради
  • Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)
  • Члени виконкому
    • Державні закупівлі
      • РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
    • Заступник голови ради
  • Штат сільської ради

Сторінки

  • Історія села
  • Біографія голови
  • Відділ  житлово-комунальної власності
  • Відділ будівництва та архітектури, державної архітектурно-будівельної інспекції
  • Голова Усатівської сільскої ради
    • Графік прийому громадян
    • Повноваження та обов’язки
  • Документи
    • Інші документи
      • Регламент роботи Усатівської сільської ради
    • Рішення сільської ради
  • Дорогі друзі!
  • Карта села
  • Комунальне підприємство “Міжлиманське”
  • Комунальне підприємство “Маринівське”
  • Комунальне підприємство “Набережне”
  • Контакти (E-mail)
  • КП Комунально-експлуатаційне підприємство «УСС»
  • Лента новин та група громади (Facebook: Усатівська сільська рада)
  • Написати листа
  • ПАСПОРТ села Усатове (Усатівська сільська рада)
  • Перший заступник голови Усатівської сільської ради
  • Почесні Громадяни
  • Про село Усатове
  • Служба у справах дітей (територіальна громада усатівської сільської ради)
  • Усатівська сільська рада
    • Депутати Усатівської сільської ради
    • Постійні комісії
    • Секретар с/ради
  • Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)
  • Члени виконкому
    • Державні закупівлі
      • РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
    • Заступник голови ради
  • Штат сільської ради
MENUMENU
MENUMENU
MENUMENU
MENUMENU
  • Головна
  • Голова сільради
    • Біографія голови
    • Графік прийому громадян
    • Повноваження та обов’язки
  • Перший заступник голови
  • Сільська рада
    • Секретар с/ради
    • Депутати Усатівської сільської ради
    • Комісії
  • Виконком
    • Заступник голови ради
    • Члени виконкому
    • Державні закупівлі
  • Медицина
  • Відділ  ЖКВ
    • ЖКВ
    • КП КЕП «УСС»
      • КЕП «УСС» ІНФОРМУЄ
      • Нормативна документація
    • КП “Міжлиманське”
      • КП "Міжлиманське" інформує
    • КП “Набережне”
      • КП "Набережне" інформує
    • КП “Маринівське”
  • Служба у справах дітей
  • Освіта
  • ЦНАП
    • ЦНАП інформує
  • Відділ будівництва та архітектури
    • Документація, прикази
    • Стратегічна екологічна оцінка
  • ФІН. відділ
  • Контакти (E-mail)
  • РІШЕННЯ С/РАДИ
  • Рішення виконкому
  • БЮДЖЕТ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
  • Інші документи
Лютий 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« Січ    
Лютий 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« Січ    

Сайти органів влади:

  • Біляївська районна державна адміністрація
  • Одеська обласна державна адміністрація
  • Верховна Рада України
    • Урядовий портал
  • Конституційний Суд України
  • Президент України
© Сайт разработан Web студией «SCRIPT»