Територіальна громада Усатівської сільської ради
Територіальна громада Усатівської сільської ради
MENUMENU
MENUMENU
MENUMENU
MENUMENU
  • Головна
  • Голова сільради
    • Біографія голови
    • Графік прийому громадян
    • Повноваження та обов’язки
  • Перший заступник голови
  • Сільська рада
    • Секретар с/ради
    • Депутати Усатівської сільської ради
    • Комісії
  • Виконком
    • Заступник голови ради
    • Члени виконкому
    • Державні закупівлі
  • Медицина
  • Відділ  ЖКВ
    • ЖКВ
    • КП КЕП «УСС»
      • КЕП «УСС» ІНФОРМУЄ
      • Нормативна документація
    • КП “Міжлиманське”
      • КП "Міжлиманське" інформує
    • КП “Набережне”
      • КП "Набережне" інформує
    • КП “Маринівське”
  • Служба у справах дітей
  • Освіта
  • ЦНАП
    • ЦНАП інформує
  • Відділ будівництва та архітектури
    • Документація, прикази
    • Стратегічна екологічна оцінка
  • ФІН. відділ
  • Контакти (E-mail)
  • РІШЕННЯ С/РАДИ
  • Рішення виконкому
  • БЮДЖЕТ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
  • Інші документи

Територіальна громада Усатівської сільської ради

УРЯДОВА "ГАРЯЧА" ЛІНІЯ 15-45

Територіальна громада Усатівської сільської ради
  • Територіальна громада Усатівської сільської ради
  • Лента новин (Facebook)
  • Села і селища Усатівської сільської територіальної громади
    • Історія села
    • Паспорт села
    • Почесні Громадяни
    • Карта села
  • Інфраструктура села
    • Усатівська школа
    • Усатівська амбулаторія
    • Усатівске ВМ (міліція)
    • Храм Різдва Богородиці
    • Поштове відділення
    • Санаторій «Хаджибей»
  • Газета «Усатівські новини»
  • Штат сільської ради
  • Написати листа
  • Гендерна політика
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
    • Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Відстеження результативності регуляторних актів
  • Податкова служба
  • Цивільний захист
  • НОВИНИ

Проект Положення про виконавчий комітет Усатівської сільської ради

  • Рішення виконкому

ПРОЕКТ Додаток до рішення виконавчого комітету Усатівської сільської ради від 29.01.2021 року №______

ПОЛОЖЕННЯ

про  виконавчий комітет

Усатівської сільської ради


Положення про виконавчий комітет  Усатівської сільської ради (далі -Положення) розроблено на підставі законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  відповідно до статуту територіальної громади, регламенту роботи сільської ради  та визначає загальний порядок організації роботи виконавчого комітету  Усатівської  сільської ради. Виконавчий комітет  сільської ради є виконавчим  органом  сільської  ради,  який  утворюється  сільською  радою  на  строк  її  повноважень, для здійснення організаційно – правового, інформаційного, аналітичного, матеріально – технічного забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяння взаємодії і зв’язків сільської ради з територіальною громадою, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування.

  1. Загальні засади

1.1. Це   Положення   є   нормативним   документом,   який   визначає:
 – порядок роботи виконавчого комітету Усатівської сільської ради, як механізм взаємодії, виконавчих органів сільської ради з підприємствами, організаціями і установами, а також державними органами та органами місцевого самоврядування усіх рівнів, встановлює порядок правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності виконкому сільської ради, її відділів, управлінь і служб та загальні для всіх правила внутрішнього розпорядку;

1.2. Затвердження,   скасування  Положення,   внесення  до  нього  змін   і доповнень   здійснюється відповідно до  рішення сільської ради, сільського голови.

Невиконання вимог цього Положення без поважних причин є підставою для накладення дисциплінарного стягнення на працівника,  відповідно до Положення про преміювання або Законів України “Про державну службу“, “Про службу в органах місцевого самоврядування“, Кодексу законів про працю України, інших нормативно-правових актів.

1.3. Положення про роботу відділів і управлінь сільської ради, інших її підрозділів не повинні суперечити цьому Положенню.

  • Положення встановлює порядок діяльності виконкому сільської ради за такими напрямами:

1.4.1. Організація роботи виконкому, куди входять:

– планування роботи виконавчого комітету, його відділів, комісій виконкому Усатівської сільської ради;

1.4.2. Погодження та внесення на розгляд виконавчого комітету проектів регуляторних актів.

1.4.3. Загальні вимоги до організації роботи з документами у виконкомі, порядок роботи з електронною поштою та правила оформлення доручень.

1.4.4. Організація   взаємодії з  вищими  органами державної виконавчої  влади, державними органами та органами місцевого самоврядування усіх рівнів, підприємствами,  організаціями, установами і населенням територіальної громади Усатівської сільської ради.

1.4.5. Організація роботи з кадрами.

1.4.6. Організація діловодства.

1.4.7. Організація контролю і перевірки виконання документів.

1.4.8. Організація прийому громадян, розгляду пропозицій, скарг, заяв.

1.4.9. Матеріально-технічне забезпечення.

1.4.10. Режим роботи виконавчих органів сільської ради.

Організація роботи виконкому
  1. Організація роботи виконкому

2.1. Планування роботи виконавчого комітету

2.1.1. Виконком  діє згідно   плану роботи та планом-календарем основних заходів на кожен місяць.

2.1.2. Плани роботи формуються за пропозиціями сільського голови, його заступників, членів виконавчого комітету, керівників виконавчих органів сільської ради.

2.1.3. План роботи виконкому розглядається на засіданні виконавчого комітету та затверджується рішенням сесії ради.

2.1.4. План-календар основних заходів сільської ради на місяць формується секретарем виконавчого комітету  і на основі пропозицій керівників виконавчих органів сільської ради подається на затвердження сільському голові, а в разі його відсутності – посадовій особі, яка виконує обов'язки сільського голови. 

2.1.5. План роботи  не пізніше як у п'ятиденний термін після його затвердження надається заступникам сільського голови, секретарю сільської ради та керуючому справами виконкому, які організовують контроль за його виконанням.

2.1.6. Кожен  виконавчий орган розробляє свої план роботи, погоджує його з заступником сільського голови або керуючим справами виконкому, який координує їх діяльність. План роботи має містити чітку інформацію про заходи, дату, час, місце проведення і відповідальну посадову особу. Контроль та відповідальність за виконання цих планів покладається на керівників  виконавчих органів сільської ради та заступників сільського голови.

2.2. Організація роботи виконавчого комітету.

2.2.1. Виконавчий комітет Усатівської сільської ради є його виконавчим органом, підпорядкованим та підзвітним сільському голові, сесії сільської ради. Кількісний склад виконавчого комітету визначається сільською радою за пропозицією сільського голови. Персональний склад виконкому затверджується радою за пропозицією сільського голови.
Виконавчий комітет сільської ради утворюється у складі сільського голови, заступників сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому. До складу виконавчого комітету входить за посадою секретар сільської ради.

До складу виконавчого комітету не можуть входити депутати сільської ради, крім секретаря ради.

Після закінчення повноважень ради виконавчий комітет зберігає повноваження до затвердження нового складу виконавчого комітету.

2.2.2. Виконком у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими законодавчими  актами  України,  цим положенням, а  також здійснює повноваження, делеговані йому радою.

Виконком уповноважений:

Розглядати і вирішувати будь-які питання, віднесені законодавством до його   компетенції,   виходячи   з   інтересів   територіальної   громади,   окремих її громадян, які проживають на підвідомчій території. 

Виконавчий комітет сільської ради в межах своїх повноважень приймає рішення, має свою печатку. 

2.2.3. Основною формою роботи виконавчого комітету є його засідання.

Засідання виконкому скликаються сільським головою, а у випадку його відсутності – посадовою особою, яка виконує обов'язки сільського голови, за потреби, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними при наявності більше половини від загального складу виконавчого комітету. Планові засідання виконкому проводяться, як правило, в третю п’ятницю місяця.

В разі пропуску трьох засідань виконавчого комітету або засідань комісій виконавчого комітету Усатівської сільської ради без поважних причин на протязі півріччям з ініціативи сільського голови, заступників сільського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами (секретаря виконкому) на засіданні виконкому буде поставлено питання щодо припиненні повноважень члена виконавчого комітету, даною особою.

З метою оперативного або невідкладного вирішення окремих питань життєдіяльності громади та її мешканців за відповідним розпорядженням сільського голови засідання виконкому можуть скликатися позачергово і є правомочними за наявності більше половини від загального складу членів виконавчого комітету.

  1. На засіданнях виконавчого комітету головує сільський  голова, а у разі його відсутності – посадова особа, що виконує його обов’язки  за окремим розпорядженням.
  2. На розгляд виконкому виносяться питання у відповідності з планом роботи на кожен місяць. У разі необхідності, з дозволу сільського голови за пропозиціями членів виконкому, керівників виконавчих органів сільської ради з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»можуть виноситись питання, не передбачені планом, а у разі терміновості, як правило, не пізніше, як за два дні до засідання  виконкому за наявності  підготовленого   і   погодженого проекту рішення та інших матеріалів.
  3. Порядок денний чергового засідання виконкомуіз зазначенням доповідачів, співдоповідачів /відповідальних за підготовку питань/ готується і вноситься керуючим справами виконкому для погодження сільському голові, після чого розсилається членам виконкому, безпосереднім  виконавцям, зацікавленим  підприємствам, установам  і організаціям.
  4. Особи, відповідальні за підготовку питань на засідання виконкому, а також структурні підрозділи сільської ради, інші організації і установи, що подають проекти рішень виконкому, зобов'язані  погодити їх  (завізувати) з відповідними керівниками виконавчих органів сільської ради, установ і організацій, а також з юристом сільської ради на відповідність їх законодавству.

Питання планування, фінансування з місцевого бюджету тощо, обов'язково погоджуються з відділом фінансів, бухгалтерського обліку та звітності сільської ради та з відповідним заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів, згідно розподілу обов’язків.

Матеріали на розгляд виконкому (проекти рішень) оформляються в паперовому та електронному вигляді та подаються до загального  відділу сільської ради з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян».

2.2.8. Після погодження керуючим справами виконкому сільської  ради проекти рішень друкуються для їх розгляду на засіданні виконкому. 

Віддруковані проекти рішень для розгляду на засіданні виконкому візуються виконавцями, особами, відповідальними за їх підготовку, представниками зацікавлених виконавчих органів  сільської  ради, керівниками зацікавлених організацій та установ, що подають проекти рішень, а також  обов’язково юристом, керуючим справами виконкому і подаються сільському голові не пізніше як за три дні до засідання.

2.2.9. Проекти рішень першими візують посадові особи, що готували документ, потім його візують відповідні керівники виконавчих органів сільської ради, які мають відношення до нього, керівники зацікавлених підприємств, заступники сільського голови відповідно до розподілу обов'язків, юрист сільської ради . Насамкінець проект рішення візує керуючий справами виконкому сільської ради, а з питань, віднесених до компетенції ради, секретар сільської  ради.

2.2.10. У випадку, коли підпис ставить особа, що виконує обов’язки замість відсутнього працівника – обов’язково зазначається посада і прізвище того, хто підписує документ. Не допускається підписання документа з прийменником “за” або проставлянням косої риски перед найменуванням посади.

2.2.11.  Візується та підписується тільки оригінал рішення. Примірники рішень засвідчуються печаткою   сільської  ради.

2.2.12.  Всю роботу, пов’язану з підготовкою рішення забезпечують виключно працівники того виконавчого органу, який відповідальний за підготовку рішення. Передача проекту рішення стороннім особам забороняється.

2.2.13. За наявності розбіжностей подаються письмові висновки зацікавлених виконавчих органів, установ і організацій.

Наявні розбіжності до внесення проекту рішення на обговорення виконкому повинні бути обов'язково розглянуті заступниками сільського голови або керуючим справами виконкому у відповідності до функціональних обов'язків. 

2.2.14. Для попереднього розгляду на засіданні виконкому проектів рішень сільської ради відповідні проекти рішень виконкому не готуються, а приймаються протокольні рішення.

2.2.15. Погоджені  проекти  рішень з повним пакетом документів подаються  керуючому справами виконкому до засідання виконкому з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації». У проекті рішення обов'язково вказується особа, на яку покладено контроль за його виконанням.

  2.2.16. Виконавчі органи сільської ради можуть направляти електронний варіант проекту рішення на електронну адресу сільської ради. Тема електронного листа повинна містити посилання на виконком і назву рішення. Рішення, а також всі додатки, зображення, таблиці, та інші матеріали є одним файлом. 

2.2.17. Проекти рішень, інші документи, які не були подані у визначений термін,   можуть   бути   включені  до   порядку  денного   засідання   виконкому  у винятковому порядку лише з дозволу сільського голови або, у разі його відсутності,  посадової особи, яка виконує його обов’язки.

2.2.18. Запрошення на засідання виконкому доповідачів і співдоповідачів у відповідності зі списками, доданими до проектів рішень, забезпечують особи, які готували те чи інше питання, з подальшим інформуванням про це. 

2.2.19. Організацію  проведення засідань виконкому забезпечує   секретар виконкому відповідно до його повноважень.

2.2.20. Доповідачам з основних питань надається, як правило, до 15 хвилин, співдоповідачам – до 10 хвилин, виступаючим – до 5 хв. Перерва робиться через кожні 2 години роботи.

2.2.21. Рішення  виконкому  приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконкому.

2.2.22. Рішення, прийняті на засіданні виконкому, підписуються сільським головою з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених на засіданні,  і подаються на підпис сільському голові наступного дня, а у виняткових випадках – в строк, установлений для доопрацювання.

Додатки до рішення підписує керуючий справами виконкому сільської ради, у разі його відсутності – посадова особа, що виконує його обов’язки.

2.2.23. Після засідання виконкому секретар виконавчого комітету упродовж 5-х днів реєструє рішення шляхом присвоєння йому дати та номеру, а також організовує всю роботу  пов’язану з доопрацюванням рішень. Датою рішення є дата його прийняття. Номер є реєстраційним і присвоюється в порядку зростання.

2.2.24. Не пізніше 5-ти робочих днів після підписання рішення в електронному вигляді надсилається (надається) посадовій особі, відповідальній за супровід роботи офіційного сайту сільської ради для його оприлюднення.

2.2.25. Прийняте рішення не пізніше 10-х днів надсилається (надається) установам, організаціям, особам яких стосується прийняте рішення.

2.2.26. На засіданні виконкому секретар виконавчого комітету веде протокол, який після його підготовки підписує головуючий на засіданні та керуючий справами виконкому сільської ради.

2.2.27. Оригінали протоколів, рішень з додатками комплектуються у справи в хронологічному порядку, засвідчуються гербовою печаткою і зберігаються у архіві впродовж 5 років, після чого передаються до  архіву.

2.2.28 Всі рішення виконавчого комітету сільської ради містять пункт про відповідального за контроль за виконанням цих розпорядчих документів, як правило, – заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради.

2.2.39. Оформляє засідання виконкому і відповідає за  їх повноту, якість та збереження документів секретар виконавчого комітету.

Особливості погодження та винесення на розгляд виконавчого комітету проектів регуляторних актів
  1. Особливості погодження та винесення на розгляд виконавчого комітету проектів регуляторних актів.

3.1. Виконавчим органом, який здійснює організаційне забезпечення реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, є відділ фінансів, бухгалтерського обліку та звітності сільської  ради (надалі в тексті цього розділу – Відділ).

3.2. Регуляторний акт – це прийнятий  уповноваженим       регуляторним      органом нормативно-правовий   акт,   який   або   окремі  положення  якого спрямовані  на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних  відносин  між  регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб`єктами господарювання;

3.3. Робота з підготовки проектів регуляторних актів відбувається відповідно до планів, затверджених рішеннями виконкому  та рішеннями сесій сільської ради. Плани діяльності з підготовки виконавчими органами сільської ради проектів регуляторних актів на наступний календарний рік затверджуються не пізніше 15 грудня поточного року. Плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів повинні містити назви проектів, цілі їх прийняття, строки підготовки проектів, найменування виконавців (розробників) проектів регуляторних актів.

3.4. Затверджені плани діяльності виконавчих органів ради з підготовки проектів регуляторних актів, а також зміни до них оприлюднюються в порядку, встановленому чинним законодавством України.

3.5. Розроблення, оприлюднення, прийняття, виконання заходів з відстеження результативності та перегляд регуляторних актів здійснюється  відповідно до вимог чинного законодавства.

3.6. Відділ готує щорічний звіт сільського голови про здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами сільської ради за звітний рік.

Загальні вимоги до організації роботи з документами у виконкомі, порядок роботи з електронною поштою
  1. Загальні вимоги до організації роботи з документами у виконкомі, порядок роботи з електронною поштою.

4.1. Основною вимогою ведення діловодства у виконавчому комітеті та інших виконавчих органах Усатівської сільської ради є дотримання єдиного порядку оформлення і роботи з документами, скорочення кількості документів, електронізація діловодних процесів.

4.2. Діловодство здійснюється за правилом організаційної єдності, тобто місце реєстрації вхідної кореспонденції є місцем, де можна прослідкувати весь подальший рух документа та результатів його розгляду.

4.3. Робоча переписка між виконавчими органами з питань поточної діяльності, обмін оперативною інформацією, попереднє опрацювання проектів документів, здійснюється як в паперовому, так і в електронному вигляді за допомогою електронної пошти.

4.4. Відповідальний працівник  сільської ради та відповідальні працівники самостійних відділів сільської ради зобов’язані щоденно, як мінімум тричі впродовж дня, перевірити наявність електронної пошти та документів, отриманих у електронному вигляді.

4.5. Опрацювання поштових повідомлень, які надходять до офіційної скриньки сільської ради та її виконавчого комітету (отримання повідомлень, здійснення їх попереднього розгляду, пересилання за потреби іншому адресату, друк, реєстрація) здійснює секретар ради та секретар виконкому.

4.6. Опрацювання поштових повідомлень, що надходять на адреси офіційних скриньок самостійних управлінь (отримання повідомлень, здійснення їх попереднього розгляду, пересилання за потреби на адреси особових скриньок працівників відповідного підрозділу, друк, реєстрація) здійснюється особами, окремо визначеними їх  керівниками.

4.7. Бази даних внутрішніх (посадових осіб, чиї робочі місця розташовані в межах приміщення за адресою: с. Усатове, провулок  Урядовий, 63) підтримуються в актуальному стані на підставі даних, які надають керівники структурних підрозділів.

Дані про зміни, що відбулися, надаються до  сільської ради у той же день, коли про них стало відомо відповідному керівнику. Зміни в облікові дані вносяться не пізніше наступного робочого дня з дня отримання відповідної інформації.

4.8. Під час роботи з електронною поштою всі користувачі зобов’язані дотримуватись культури спілкування. Крім електронної адреси поштової скриньки заповнюється поле «Від кого», де зазначаються прізвище, ім’я, по батькові особи або назва підрозділу, від імені якого відправляються листи. Для листування в межах України поле заповнюється українською мовою.

Неприпустимим є надсилання повідомлень без зазначення теми. Тема повинна розкривати зміст повідомлення. Якщо повідомлення містить кілька тем або кілька не пов’язаних між собою вкладених файлів, створюються кілька електронних листів з різними темами. Якщо листування регулярне з одного питання (відправка звітів, фінансових надходжень, щоденних (щотижневих) інформаційних карток та ін.) тема повідомлення повинна залишатися незмінною і складатися з постійної назви та змінного ідентифікатора. Змінний ідентифікатор – складова, що однозначно ідентифікує це повідомлення серед інших повідомлень такого ж змісту.

Всі листи повинні мати підпис.

Організація взаємодії з вищими органами державної виконавчої влади
  1. Організація взаємодії з вищими органами державної виконавчої влади, державними органами та органами місцевого самоврядування усіх рівнів, підприємствами, організаціями, установами і мешканцями територіальної громади.

5.1. Загальні засади.

5.1.1. Взаємодія здійснюється керівництвом, відділами, іншими виконавчими органами сільської ради по галузях і напрямках на відповідних рівнях. Порядок взаємодії визначається цим Положенням та положеннями про відділи, інші виконавчі органи сільської ради.

5.1.2. Координують взаємодію виконкому  секретар сільської ради, заступники сільського голови, керуючий справами виконкому.

5.2. Порядок звернень виконкому сільської ради, підприємств, організацій та установ до вищих органів державної виконавчої влади.

5.2.1. На розгляд Президента України, Комітетів Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, міністерств і відомств вносяться лише ті питання, вирішення яких законодавством України віднесено до їх компетенції.

Питання, що порушуються перед центральними органами влади, подаються до відповідних суб’єктів влади.                                                                                      

5.2.2. Звернення   до   інших  державних   органів   та   органів   місцевого самоврядування  усіх рівнів з різних адресних питань життєдіяльності територіальної громади, трудових колективів, органів самоорганізації населення та окремих громадян готуються секретарем ради, заступниками сільського голови, керуючим справами виконкому, керівниками виконавчих органів сільської ради і подаються  на підпис  сільському  голові  або  посадовій особі, яка
 виконує його обов’язки.

Після підписання і реєстрації документ направляється адресату.

У виключних випадках такі звернення можуть надіслати секретар ради, заступники сільського голови, керуючий справами виконкому з поміткою “За дорученням сільського голови”.

5.2.3. Підприємства, організації, установи з питань взаємодії звертаються в облдержадміністрацію через виконком сільської ради, а   в разі не реагування  останнього можуть безпосередньо звернутися до облдержадміністрації.

5.3. Порядок підготовки і проведення нарад, семінарів та інших заходів.

5.3.1. Зібрання, наради, семінари інші організаційні та комунікативні заходи проводяться  за усним або письмовим розпорядженням сільського голови.

5.3.2. Як правило, щопонеділка, о 08.15 год. сільським головою проводяться наради із секретарем ради, заступниками сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконкому сільської ради, та керівниками виконавчих органів сільської ради.

5.3.3. Підготовка заходів, що проводяться виконкомом, здійснюється відповідними виконавчими органами сільської ради. Пропозиції щодо строків, часу, місця та інших питань, пов'язаних з організацією підготовки  і проведення засідань, нарад, семінарів та  інших комунікативних заходів, що проводяться у приміщенні сільської ради, погоджуються з керуючим справами виконкому.

5.3.4. Повідомлення про запрошення на заходи, що проводяться  сільським головою, реєстрація їх учасників здійснюється загальним відділом із залученням   необхідної  кількості  працівників  виконавчих органів  сільської ради.

5.3.5. Заходи   під   головуванням  сільського голови або посадової особи, яка виконує обов'язки сільського голови, відповідно протоколюються.

5.3.6. Засідання утворених сільською радою та її виконкомом робочих груп комітетів, комісій,  рад проводяться  згідно з їх положеннями. Підготовка, проведення і документальне оформлення цих засідань забезпечується відповідальним секретарем чи іншими особами, визначеними керівниками зазначених органів.

Організація  роботи з кадрами
  1. Організація  роботи з кадрами.

6.1. Основним   завданням   роботи   з   кадрами   є   проведення   єдиної державної  політики   з   питань     служби   в   органах   місцевого   самоврядування, організація    роботи    щодо    укомплектування    виконавчих органів високо кваліфікованими   працівниками,   підготовки,   перепідготовки і підвищення їх кваліфікації, заохочення і контролю за роботою.

6.2. У роботі з кадрами сільський голова керується Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та Кодексом законів про працю України,  указами  і  розпорядженнями  Президента України, Положенням про роботу з кадрами в центральних і місцевих органах державної виконавчої влади, розпорядженнями голови облдержадміністрації, цим  Положенням та іншими нормативними актами.

6.3. Організація і забезпечення реалізації державної політики з питань роботи з кадрами та служби в органах місцевого самоврядування покладається на посадову особу – спеціаліста з питань кадрової роботи сільської ради.

6.4. Сільським головою  затверджується  штатний розпис працівників апарату та виконавчих органів  Усатівської сільської ради.

6.5.У сільській раді формується кадровий резерв за поданням керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради.

6.6. Виконавчий   комітет   створює   умови   та   сприяє      навчанню та підвищенню   кваліфікації   посадових   осіб   сільської ради,
 керівників    комунальних   підприємств,  установ    і    організацій,    які    належать  до  комунальної власності Усатівської об’єднаної територіальної громади.

6.7.Прийняття на службу до Усатівської сільської  ради здійснюється за розпорядженням сільського голови шляхом конкурсного відбору або за  іншою   процедурою,   передбаченою   Законами   України   “Про   службу   в органах місцевого самоврядування”, «Про засади запобігання і протидії корупції», а звільнення з посад, за розпорядженням сільського голови згідно чинного законодавства про працю.

Організація діловодства
  1. Організація діловодстваю.

7.1. Діловодство у виконкомі сільської ради ведеться згідно інструкції з діловодства, яка затверджується у встановленому    законодавством порядку.

7.2. Приймання   всіх   вхідних  документів   у   виконкомі   здійснює уповноважена особа, а у його відсутність – особа, яка виконує його обов'язки.

7.3.Конверти, адресовані депутатам,
 не розкриваються і передаються безпосередньо адресатам.

Всі інші конверти з вхідними документами розкриваються уповноваженою особою, на документах проставляється реєстраційний штамп.

7.4. Одержані документи після розгляду  сільським головою повертаються до уповноваженої особи  для перенесення тексту резолюції в журнал,  потім передаються за призначенням.       

7.5. Проекти    рішень,    розпоряджень,    листів    та    інших    документів перевіряються та візуються виконавцями і спеціалістом –юристом сільської ради  на предмет відповідності їх діючому законодавству.

7.6.Відрукований матеріал перевіряється уповноваженою особою, та передається на підпис сільському голові. 

7.7.  Підписані вихідні документи уповноважена особа  реєструє, розсилає адресатам.

Уповноважена особа  організовує розсилку документу в 3-денний строк, якщо не обумовлені інші терміни.

7.8.  Рішення виконкому, в т.ч. протокольні, реєструються порядковою нумерацією.

7.9.  Після зняття документу з контролю контрольна справа переводиться в архів  з терміном зберігання 5 років, після чого знищується згідно акту.

7.10. Друкарські та розмножувальні роботи виконуються за трьома категоріями терміновості: негайні, термінові, звичайні.

7.11. Негайні виконуються в строк до 3 годин, термінові протягом дня, звичайні з візою сільського голови  – протягом п’ятьох  днів. 

Організація контролю
   

  1. Організація контролю і перевірки  виконання документів.

8.1. Відповідальність   за   організацію   і   стан    виконання   документів покладається на сільського голову, заступників голови, секретаря сільської ради та керуючого справами виконкому у відповідності до розподілу обов'язків між ними, а також керівників виконавчих органів сільської ради.

8.2.Питання   про   контроль   за   виконанням   документів   /необхідність  контролю,    контроль   у   виконкомі   чи   структурному підрозділі/    визначається   сільським  головою та його заступниками при розгляді вхідних документів чи при підготовці проектів рішень і розпоряджень.

8.3.Контроль   за   виконанням      документів      виконавчим   комітетом здійснюється  шляхом  безпосередньої перевірки  стану справ з виконання рішень   на   місцях,   обговорення   питань  порядку  контролю   на  засіданнях виконкому,   періодичної  звітності   про виконання  рішень особами, на яких покладено контроль за виконанням того чи іншого рішення. Для здійснення належного контролю за виконанням документів особам, на яких покладено контроль, загальним відділом сільської ради заводиться контрольна папка, яка наповнюється відповідною інформацією про хід виконання того чи іншого конкретного документу.

8.4.Контроль за проходженням і строками виконання документів у виконкомі покладається на уповноважену особу , а у відділах та службах сільської ради – на призначених для цього осіб.

8.5. Робота   щодо   контролю   за   проходженням   і   строками   виконання документів у  виконавчих органах  сільської ради  здійснюється відповідно до вимог інструкції з діловодства.        

8.6. За три дні до закінчення строку виконання документа уповноважена особа  інформує керівників виконавчих органів сільської ради, установ, організацій, на контролі яких знаходиться документ, про закінчення строку його виконання.

8.7.  Матеріали про виконання документів виконавці здають у
 уповноважений особі.

8.8. За   необхідності   про   виконання  документів виконавці подають також проекти рішень, розпоряджень, відповідей на запити тощо.

8.9.Після виконання документи знімаються з контролю. Зняти документи з контролю може лише відповідальна особа, яка поставила його на контроль.

Пропозиції,  заяви  і  скарги  громадян  знімаються  з  контролю лише після остаточного їх вирішення.

8.10. Уповноважена особа  періодично, але не рідше одного разу на рік, готує інформацію та проект рішення про зняття з контролю рішень виконкому сільської ради.

  1. Організація  прийому громадян,  розгляду пропозицій, скарг, заяв.

9.1.Прийом громадян у виконкомі сільської ради проводиться   сільським головою,  заступниками голови, секретарем сільської ради та керуючим справами виконкому за спеціальним графіком відповідно до розпорядження сільського голови або рішення виконкому.

9.2. Розгляд пропозицій, заяв, скарг вважається закінченим лише тоді, коли заявнику і вище стоячій інстанції (в разі необхідності) надано відповідь про наслідки розгляду.

9.3.Контроль за проходженням і строками розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян здійснюється уповноваженою особою.

Матеріально-технічне забезпечення
   

  1. Матеріально-технічне забезпечення.

10.1.Матеріально-технічне та відповідне фінансове  забезпечення діяльності виконавчих органів здійснює відділ фінансів, бухгалтерського обліку та звітності (у відповідності до фінансових розписів).

10.2. Вказані відділи (відповідно до затверджених Положень):

11.2.1.Здійснюють заходи щодо утримання в належному стані приміщень сільської ради та її виконавчих органів, проведення поточного та капітального ремонтів, придбання та ремонту меблів, обладнання, оргтехніки, іншої апаратури.

11.2.2.Забезпечують працівників виконавчих органів канцелярським приладдям, папером, телефонним зв'язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями для зберігання документів, автотранспортом.

11.2.3. Розглядають спільно  з керівниками   виконавчих   органів сільської ради, які розташовані в окремих будівлях, приміщеннях, питання щодо утримання їх в належному стані, своєчасного проведення поточного та капітального ремонтів.

  1. Режим роботи виконавчих органів ради.

12.1. Робочий день працівників виконавчих органів сільської ради розпочинається о 08.00 годині і закінчується о 17.00 годині. Перерва на обід з 13.00 до 14.00 год. За окремим графіком роботи працюють працівники структурних підрозділів, які входять до Центру надання адміністративних послуг.

12.2. Ведення  табельного обліку відпрацьованого часу працівниками   відділів, служб покладається на спеціаліста з питань кадрової роботи сільської ради, а у виконавчих органах, розташованих окремо – на визначених їх керівниками посадових осіб.

12.6.  Прийом сільським головою, секретарем сільської ради, заступниками сільського голови, керуючим справами виконкому сільської ради посадових осіб зі службових питань проводиться у понеділок з 10.00 до 17.00, у четвер з 12.00 до 17.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.

Заступник з питань діяльності виконавчих органів                   В.А. Пашкова.

Print Friendly, PDF & Email
РАДА ІНФОРМУЄ
28/01/2021 web_admin

Post navigation

Оголошення (6 сесія Усатівської сільської ради) → ← Проект плана работы исполнительного комитета

Залишити відповідь Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

CAPTCHA
Refresh

*

Events

Сторінки

  • Історія села
  • Біографія голови
  • Відділ  житлово-комунальної власності
  • Відділ будівництва та архітектури, державної архітектурно-будівельної інспекції
  • Голова Усатівської сільскої ради
    • Графік прийому громадян
    • Повноваження та обов’язки
  • Документи
    • Інші документи
      • Регламент роботи Усатівської сільської ради
    • Рішення сільської ради
  • Дорогі друзі!
  • Карта села
  • Комунальне підприємство “Міжлиманське”
  • Комунальне підприємство “Маринівське”
  • Комунальне підприємство “Набережне”
  • Контакти (E-mail)
  • КП Комунально-експлуатаційне підприємство «УСС»
  • Лента новин та група громади (Facebook: Усатівська сільська рада)
  • Написати листа
  • ПАСПОРТ села Усатове (Усатівська сільська рада)
  • Перший заступник голови Усатівської сільської ради
  • Почесні Громадяни
  • Про село Усатове
  • Служба у справах дітей (територіальна громада усатівської сільської ради)
  • Усатівська сільська рада
    • Депутати Усатівської сільської ради
    • Постійні комісії
    • Секретар с/ради
  • Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)
  • Члени виконкому
    • Державні закупівлі
      • РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
    • Заступник голови ради
  • Штат сільської ради

Сторінки

  • Історія села
  • Біографія голови
  • Відділ  житлово-комунальної власності
  • Відділ будівництва та архітектури, державної архітектурно-будівельної інспекції
  • Голова Усатівської сільскої ради
    • Графік прийому громадян
    • Повноваження та обов’язки
  • Документи
    • Інші документи
      • Регламент роботи Усатівської сільської ради
    • Рішення сільської ради
  • Дорогі друзі!
  • Карта села
  • Комунальне підприємство “Міжлиманське”
  • Комунальне підприємство “Маринівське”
  • Комунальне підприємство “Набережне”
  • Контакти (E-mail)
  • КП Комунально-експлуатаційне підприємство «УСС»
  • Лента новин та група громади (Facebook: Усатівська сільська рада)
  • Написати листа
  • ПАСПОРТ села Усатове (Усатівська сільська рада)
  • Перший заступник голови Усатівської сільської ради
  • Почесні Громадяни
  • Про село Усатове
  • Служба у справах дітей (територіальна громада усатівської сільської ради)
  • Усатівська сільська рада
    • Депутати Усатівської сільської ради
    • Постійні комісії
    • Секретар с/ради
  • Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)
  • Члени виконкому
    • Державні закупівлі
      • РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
    • Заступник голови ради
  • Штат сільської ради
MENUMENU
MENUMENU
MENUMENU
MENUMENU
  • Головна
  • Голова сільради
    • Біографія голови
    • Графік прийому громадян
    • Повноваження та обов’язки
  • Перший заступник голови
  • Сільська рада
    • Секретар с/ради
    • Депутати Усатівської сільської ради
    • Комісії
  • Виконком
    • Заступник голови ради
    • Члени виконкому
    • Державні закупівлі
  • Медицина
  • Відділ  ЖКВ
    • ЖКВ
    • КП КЕП «УСС»
      • КЕП «УСС» ІНФОРМУЄ
      • Нормативна документація
    • КП “Міжлиманське”
      • КП "Міжлиманське" інформує
    • КП “Набережне”
      • КП "Набережне" інформує
    • КП “Маринівське”
  • Служба у справах дітей
  • Освіта
  • ЦНАП
    • ЦНАП інформує
  • Відділ будівництва та архітектури
    • Документація, прикази
    • Стратегічна екологічна оцінка
  • ФІН. відділ
  • Контакти (E-mail)
  • РІШЕННЯ С/РАДИ
  • Рішення виконкому
  • БЮДЖЕТ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
  • Інші документи
Лютий 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« Січ    
Лютий 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« Січ    

Сайти органів влади:

  • Біляївська районна державна адміністрація
  • Одеська обласна державна адміністрація
  • Верховна Рада України
    • Урядовий портал
  • Конституційний Суд України
  • Президент України
© Сайт разработан Web студией «SCRIPT»