ДО УВАГИ КАНДИДАТІВ НА ВАКАНТНУ ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ЗЗСО УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ!
07 червня 2021 року відбулося перше засідання конкурсної комісії з питань:
- Ознайомлення членів конкурсної комісії з Положенням на конкурс вакантної посади директора ЗЗСО.
- Про допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі на посаду директора ЗЗСО І‑ІІІ ступенів та інші.
Згідно протоколу № 1 засідання конкурсної комісії до конкурсу на вакантну посаду директора ЗЗСО допущено:
ЗЗСО І‑ІІІ ступенів Усатівський НВК «школа-гімназія» ім.П.Д.Вернидуба:
1.Савенко Світлана Георгіївна –директор ЗЗСО І‑ІІІ ступенів Усатівського НВК «школа-гімназія» ім. П.Д. Вернидуба
2.Голубкова Валентина Іванівна –вчитель ЗЗСО І‑ІІІ ступенів Усатівського НВК «школа-гімназія» ім. П.Д. Вернидуба
3.Осіпенко Тетяна Вікторівна –вчитель ЗЗСО І‑ІІІ ступенів Усатівського НВК «школа-гімназія» ім. П.Д. Вернидуба
ІЛЛІНСЬКИЙ ЗЗСО І‑ІІІ ступенів:
1.Срібна Катерина Федорівна –директор Іллінського ЗЗСО І‑ІІІ ступенів
2.Ткаченко Оксана Вікторівна- вчитель Іллінського ЗЗСО І‑ІІІ ступенів
МІЖЛИМАНСЬКИЙ ЗЗСО І‑ІІІ ступенів:
Кісельова Олена Іванівна- вчитель Міжлиманського ЗЗСО І‑ІІІ ступенів
МАРИНІВСЬКИЙ ЗЗСО І‑ІІІ ступенів:
Заяв на вакантну посаду директора Маринівського ЗЗСО І‑ІІІ ступенів не поступило.
Конкурс на заміщення вакантної посади директорів ЗЗСО І‑ІІІ ступенів Усатівської сільської ради відбудеться 23 червня о 10.00 в сесійній залі Усатівської сільської ради (проходження конкурсантами тестових завдань, вирішення ситуаційних завдань, захист презентацій перспективного плану розвитку навчального закладу). Перелік тестових питань додається.
Відділ освіти
ПЕРЕЛІК ТЕСТОВИХ ПИТАНЬ НА ЗНАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ КАНДИДАТІВ НА ВАКАНТНУ ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
2021 рік
- Що таке система освіти?
- Невід’ємними складниками системи освіти є:
- До органів управління у сфері освіти належать:
- Функціями Єдиної державної електронної бази з питань освіти є:
- Яку автономію держава гарантує закладам освіти?
- Які рівні повної загальної середньої освіти особа має право здобувати в закладі освіти (його філії), що найбільш доступний та наближений до її місця проживання?
- За якої умови юридична особа має статус закладу освіти?
- До яких документів заклад освіти зобов’язаний забезпечити відкритий доступ на своєму вебсайті (у разі його відсутності — на вебсайті свого засновника)?
- Хто може бути засновником закладу загальної середньої освіти освіти?
- Хто затверджує статут закладу освіти?
- Що таке інклюзивне навчання?
- Інклюзивне освітнє середовище – це:
- Інклюзивне навчання у закладі освіти організовується:
- З якою метою утворюються інклюзивно-ресурні центри?
- Освітня програма – це:
- Освітній процес – це:
- Освітня послуга – це:
- Яка форма освіти НЕ належить до індивідуальної форми здобуття освіти?
- Педагогічний патронаж – це:
- Закон України «Про освіту» визначає, крім стандартного навчання у школі, ще дистанційне, екстернат, домашнє навчання та педагогічний патронаж. Що таке сімейне (домашнє) навчання?
- Метою повної загальної середньої освіти є:
- Хто здійснює управління закладом загальної середньої освіти?
- Які органи самоврядування можуть діяти в закладі освіти?
- Який орган є вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти?
- Хто є учасниками освітнього процесу?
- Кому держава гарантує безоплатне забезпечення підручниками (у тому числі електронними), посібниками?
- Якими є типові ознаки булінгу (цькування)?
- Хто є суб’єктами реагування у разі настання випадку булінгу (цькування) в закладах освіти?
- На основі якого документа розробляється освітня програма?
- Яка освіта вважається спеціалізованою?
- Що таке компетентність ?
- Що включає академічна свобода педагогічного працівника?
- Що включає в себе робочий час педагогічного працівника?
- Що передбачає професійний розвиток педагогічних працівників?
- Що є основним колегіальним органом управління закладу освіти?
- Хто обирає вид, форму та суб’єкта підвищення кваліфікації?
- Який відсоток щомісячної доплати отримає педагогічний працівник, який пройшов сертифікацію?
- Які є види та форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників?
- Що може включати в себе система зовнішнього забезпечення якості освіти?
40.Якими документами визначаються повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти?
- Повна загальна середня освіта має три рівні освіти:
- У Законі України «Про освіту» вводиться поняття «академічна доброчесність» і
наводяться види його порушень. Що з цього списку не згадується в переліку таких порушень?
- Який тип закладу забезпечує здобуття загальної середньої освіти для осіб з
особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку?
- Якими є форми державного нагляду (контролю) у сфері загальної середньої освіти?
- За якими формами може здобуватися повна загальна середня освіта?
- Якими є основні види оцінювання результатів навчання учнів?
- На підставі чого визначається потреба учня з особливими освітніми потребами в
ндивідуальній програмі розвитку, індивідуальному навчальному плані?
- Заклад загальної середньої освіти – це
- Інклюзивне навчання у закладі освіти організовується:
- До складу наглядової (піклувальної) ради закладу освіти НЕ можуть входити:
Додаток 2
до Положення про конкурс на посаду
керівника закладу загальної середньої освіти,
що належить до спільної власності
територіальних громад сіл, селищ, міст Одеської області
ПРИКЛАДИ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
ДЛЯ КОНКУРСУ НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА
ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ,
ЩО НАЛЕЖИТЬ ДО СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД СІЛ, СЕЛИЩ, МІСТ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ситуація 1. Учень не відвідує школу впродовж 12 днів без поважних причин. Ваші дії.
Ситуація 2. У Вас в установі виникла вакансія на посаду вчителя. Схематично створіть алгоритм ваших дій.
Ситуація 3. У робочий час Ви виявили, що працівник закладу на підпитку. Ваші дії.
Ситуація 4. Педагогічний працівник відмовляється від проходження чергової атестації. Якими мають бути дії директора школи?
Ситуація 5. Делегація від батьків третього класу звернулась до директора школи з проханням перевести в інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей, мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться рішуче, обіцяють звернутися до органів управління освітою, місцевої влади. Якими мають бути дії директора школи?
Ситуація 6. На уроці фізичної культури здобувач освіти отримав травму руки. Ваші дії.
Ситуація 7. Два учні четвертого класу побилися на перерві. Наступного дня батько одного з них прийшов у школу й почав грубо ображати іншого хлопчика, штовхати його та погрожувати тому поліцією. Що має вчинити директор школи?
Ситуація 8. Атестаційна комісія відмовила в присвоєнні звання «старший вчитель» педагогу, який не має друкованих праць. Чи правильним є рішення атестаційної комісії?
Ситуація 9. Батьки дитини з особливими освітніми потребами звернулися до школи щодо подальшого здобуття освіти. Який алгоритм дій директора щодо вирішення даного питання?
Ситуація 10. Педагог працює на посаді вчителя початкових класів і вихователя групи продовженого дня (0,5 ставки). На якій посаді їй необхідно проходити атестацію та курси підвищення кваліфікації?
Ситуація 11. Педагогічний працівник звільнився у зв’язку з виходом на пенсію, проте через рік відновив роботу на посаді вчителя на час відпустки по догляду за дитиною основного працівника. Чи правильно директор школи встановив вчителю кваліфікаційну категорію «спеціаліст», якщо перед виходом на пенсію педагог мав кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»?
Ситуація 12. Педагог з великим педагогічним стажем уроки проводить в авторитарному стилі, при цьому рівень навчальних досягнень учнів – невисокий. Спілкуючись з колегами в учительській, він заявляє: «Діти зараз зовсім не хочуть учитися! Не розумію, що робити зі своїм класом! На уроці працювати не хочуть, домашні завдання не виконують, навіть погані оцінки їх не стимулюють». Що можуть порадити колеги і які можуть бути дії керівника закладу освіти?
Ситуація 13. У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках Оля не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки. Що б ви порадили вчительці?
Ситуація 14. До директора школи звернулися батьки учениці 8 класу з тієї причини, що однокласник їхньої дочки виставив у соцмережі відео, на якому зафіксоване її побиття іншими учнями. Якими мають бути дії директора у такому випадку?
Ситуація 15. Професійне вигорання зустрічається серед працівників практично всіх сфер діяльності, однак у школі це явище є надто поширеним. Якими мають бути дії керівника щодо запобігання й не допущення його в педагогічному колективі?